Hemma i norrköping!

Oslo var riktig bra! Jag och Liv kom fram vid 22 i söndagskväll och på perrongen stod världens bästa Lina!!:)
Tågresan var också underhållande..liv kom på att hon glömt sin husnyckel och börs i nkpg, något som hon kommer bara skratta åt om kanske 1 månad:) Dock så var det kanske inte så passande med tanke på att hon har tenta i veckan och har allt i lägenheten:S

Jag och Lina traskade iaf till hennes lägenhet där vi satt på hennes gigantiska balkong och pratade om allt som hänt i våra liv! Önskar verkligen att Lina ska stanna i oslo i sommar, tyvärr är det lika med noll chans..hon längtar bort och jag längtar dit:)
På måndagen så traskade jag runt i oslo och delade ut minst 60st CV:n i värmen! Jag fick en del positiv respons och fixade ett provjobb på en bra restaurang (tror det finns chans för bra med dricks:P )!
Sen så lät det som om några stycken skulle med största sannolikhet höra av sig! Så jobb ska nog ordna sig till sommaren. Sen skrev jag på kontraktet på en sjukt bra lägenhet!! Billig och perfekt, det ska bli så jäkla kul att bo 8 st tjejer i Oslo i sommar...gah, längtarlängtar!!

Avslutade in Oslotripp på Linas balkong ännu en kväll med Amanda och Lina!
Jag är så himla nöjd:)




Lite bilder från när jag var och hälsade på bror i Oslo! Nu hoppas jag verkligen att han kommer och hälsar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0