allt jag skriver blir samma skit

Torsdagskväll och jag har ätit hemmagjod potatismos och korv i ugn, druckit ett litet glas vin och hängt med liza & ida! Härligt att lämna skolan halv 8 och iaf försökt att tränga bort skolan för kvällen. Haft en bra dag i skolan dock, roliga människor och plugget gick bättre än förväntan! En klasskompis kom förbi med hans nyfödda son...jag och lisa blev förälskade och funderar på att adoptera en unge och en hund tillsammans, skulle sitta fint!! En skrikandes unge som dreglar och har sig, underbart!

Annars då...hm, fortfarande besatt av veronice maggio och adele. fortfarande förkyld men imorgon ska jag ta en morgonpromenad tänkte jag. längtar hem till min familj.

Sen så kan jag säga att  det där med nykterhetslöftet höll inte så länge, dock har jag ändrat mitt löfte till "ska ej dricka sånna mängder att jag blir full på 1 månad". Det ska jag nog hålla!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0