ÅHH vilken känsla!!!

Jag är så jäkla stolt över mig själv och mina duktiga lagkamrater!!! Jag har inte sprungit 5 km (iaf som jag kan komma ihåg på tid) sedan åk 9 när vi sprang broarna runt. Det var Riktigt längesedan!!
Efter några veckor utan träning så tog jag mig igenom, mycket tack vare min springkompis ingrid, hela varvet på 26 min!! Trodde aldrig att jag skulle klara under 30, inte så som jag levt det senaste året... Vi sprang i våra Sjuksköterskehättor och när loppet var över så kom Nkpg tidningen och ville ta kort och intervjua oss....röda och helt döda så fick vi fram ett leende:) Lisa och siren hamnade också på bild för Folkbladet när de bestämde sig för att bada i bassängen som fann inne på området, det blir extremt kul att se imorgon:)

Något som jag lärt mig ikväll är att springa kan faktiskt vara kul, och detta ska vi göra om varje år!! Nästa gång på 24min!!
Synd dock att man åt så mycket efteråt (varje lag fick en picknikkorg) att man fick kramp i magen. Tror inte att jag gick minus någon kalorie överhuvudtaget ikväll! Snarare plus..Men skit samma, jag spraaaaaang!!!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

FYFAN, VI VAR JU HELT FANTASTISKA!!!

2011-05-17 @ 21:39:49
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0