so you had a bad day

Riktig skitdag idag. Skolan gick inte alls, en hel dag och det känns som om vi inte fick något alls gjort! Hatar min panik när jag inser att jag letat och letat efter information flera timmar och bara hittat orelevanta saker. Det skapar verkligen panik i hela mig! Sen så missade jag dansen och tydligen uttagningen inför nästa veckas uppvisning..det suger verkligen. Räknade fel på datumen när jag bestämde mig för att skita i den och satsa på skolan ikväll. Får se om jag ändå får vara med på uppvisningen nästa vecka, men tvivlar..så en dag med knappt något framsteg i skolan, dansen eller det övriga livet!
Nu ska jag sova och försöka glömma att den här dagen varit och vakna som en solstråle imorgon! Då blir det morgonträning, skola (förhoppningsvis blir det bättre resultat) och öl på kvällen! Hoppas på en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0