måndagsbarn

Ja mitt humör svänger som bara den. Hinner inte riktigt med själv.
I förrgår så hade jag ju min största skitdag. Igår hade jag en helt jäkla underbar dag! Det var sol, det gick jättebra med skolarbetet, lotta och sofia var här och åt mat, vi gick ut på Trappan och drack några öl och dansade hela kvällen! Det var St. Patrik´s day och vi firade rejält! Det blev en otippat sjuuuukt bra kväll!! Vi insåg hur kul det kan vara att gå ut och bara dricka någon öl så man känner sig lite lite smålullig istället för att dricka så man inte vet riktigt vad man gör, och bara fuldansa till irländsk musik! 4 svettiga tjejer traskade hem vid 1 och Lotta sov över här. Vaknade kl 8.30 och skulle upp, skola kl 9...Jag tog mig upp ganska bra, värre var det för lotta som blir bakis av 1 öl...

Idag har det varit föreläsningar för hela slanten. Älskar utvecklingpsykologi föreläsningarna, intressant och trots man vet redan mycket av det föreläsaren tar upp så blir man så fascinerad av hur man utvecklas i livet! Tex, hur mycket brydde man sig inte om vad andra tyckte om en när man gick i högstadiet? För mig iaf, tror för de flesta, så har den tanken minskat väldigt mycket! Nu vet jag vart jag har mina vänner och kan vara mig själv utan att få panik över att någon inte gillar mig då. Ganska intressant är det tycker jag.

Nu blir det träning på gymmet sen ikväll är det mys som står på schemat med brudarna!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0