Kalla fötter

Hur ska det här gå egentligen? En sommar utan alla underbara brudar? Alla härliga badturer till stugor, festkvällarna som alltid blev lyckade, myshäng vid älven! Åh nu börjar jag få kalla fötter när det gäller mina planer på oslo i sommar! Meen jag ska försöka fixa så jag kan få några veckor hemma, har världens hemlängtan just nu!! Jag vet att Oslo kommer bli sinnesjukt bra och jobb och bostad kommer att lösa sig! Men ja, sommar i skell är ändå en sommar i skell! Ett som är säkert är iaf att den årliga traditionen (som vi skapade förra året) med kräftfest kommer jag inte gå miste om! Sen kommer jag självklart stå och hoppa framför scenen på Stadsfesten! Okej, hoppa var kanske att ta i..befinna mig där. och i tälten.
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

VARMA FÖTTER då man tänker på att vi kommer ha bästa tiden i oslo stad SUMMER 2011!!

2011-03-30 @ 20:40:42
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/
Postat av: elin

ååh pirrar i min mage av de här bilderna ju:):) första bilden, när är den tagen? typ två år sedan? kan inte minnas alls!

2011-03-31 @ 20:39:11
URL: http://lifebyelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0