jag längtar efter min säng (som står 1 meter ifrån mig)

nu är jag trött. Danspass i 2,5timme. Plugg resterande vaken tid. Nu är jag äntligen hyfsat färdig inför morgondagens basgrupp och jag är trött. trött trött trött.
Sova några timmar sen blir det skola hela dagen. Kl 16 far vi till sthlm för att spela match mot skuru. Efter det ska jag träffa mimmi och ta ett glas vin och catcha upp litegrann, blir mys!! Sen sover jag där och på fredagen ska jag hitta ett bibliotek där jag kan plugga hela dagen. Fre-lö ska jag sova hos min kusin och på lördagen kommer äntligen erik till sthlm! Blir en riktigt härlig helg och jag tänkte inte göra något annat än att vara med honom. Iaf från kl 14 på lördag till måndageftermiddag!
Hoppas ni får en bra helg!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0