helgen och lite nytt

Hemma i norrköping igen! Helgen i sthlm har varit jättebra! Vi har bott på hotell, ätit hotellfrukost (jag älskar verkligen hotellfrukost, allt klart när man kommer och det smakar oftast mums), promenerat i stan, fikat med eriks systrar, ätit pizza i sängen, ätit pizza på världens mysigaste restaurang (jag vet,mykcet pizza här), och bara haft det mys! Var duktig och köpte enbart kjolen, annars höll jag hårt om shoppingkassan! Mamma sa att jag skulle köpa nått fint i namnsdagspresent, men den spar jag till senare i veckan då jag ska norpa åt mig ett par svart, vida byxor som Gina ska få in..dom lovade att det skulle bli till veckan så nu hoppas jag verkligen det! Tyvärr har jag på känn att de kanske inte är lika snygga på mig...brukar vara så att när jag letar efter ett plagg ett bra tag och målar upp en bild i huvudet om hur snyggt de sitter på..då är de oftast sjukt fula när jag väl hittar dom!

Efter denna helg har jag iaf fått lite ny energi och ska köra en stenhård vecka med plugg och träning! Me like.

Här kommer lite nytt i garderoben..nästan bara billiga fynd:)



Vår/sommarjack från myrorna!


Klänning från Asos!


Kjol från weekday


Tunika från mimmis utrensning, tacktacktacktack:)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

snyggtjej 88!

2011-03-15 @ 19:56:34
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0