Gårkvällen



Åh vad kul det var igår!! Togs väll en sisådär 100kort från min kamera,minst! När jag väl kommer igång med kameran så kan jag vara riktigt jävlig och ta kort från alla hemska vinklar bara för att det är extremt kul.
Det var iaf helt galet kul igår!

Började hos Sofia där det var tequila och nachos a la mexikanskt tema!



Vidare till mig där jag och lotta förberett Barnkalas!




Vidare till Matilda W där det var grabbkväll!



Vidare till Emma för shlager!


Vi blev bjudna på cocktailparty hos jennifer!



Sista stoppet var Fullmoon party hos Ingrid och siri!





Kommentarer
Postat av: erkii

ratt lamt full moon party ma jag saga jamfort med det jag var pa pa Koh Phangan ;)

2011-03-09 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0