fräsh fräshare fräshast!




Sofie är, som ni mest troligt vet, så sjukt snygg! Borde kanske sätta upp en stor bild på henne så man får lite motivation till att bli lite fit inför sommaren? Idag sprang jag 4km på löpbandet, och ja..det var extremt jobbigt. Inte jobbigt som i "jag svettades lite och var anfådd"...inte heller som i " ganska så jobbigt och jag svettades"..snarare "det var så jobbigt att det droppade svett på löpbandet och mina hörlurar kunde hålla sig kvar eftersom jag svettades i öronen också". Kan tänka mig att jag ser ut som Miranda i satc när jag tränar, men vad gör det om 100 år?

Kommentarer
Postat av: elin

du är grym!

och sofi är ja.. typ hetast!

2011-03-19 @ 14:12:33
URL: http://lifebyelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0