finns det pris att få för sånna som mig?

Jag är nog sämst i världen. Först försover jag mig till lärandeplansmötet imorse. Kommer inrusande på våran basgrupp 15 min försent. Inser att jag skickat min lärandeplan till fel grupp så ingen kunnat granska den plus sabbat för den gruppen jag skickade till efersom det blev lite kalabalik..SEEN så får jag gå på det andra tillfället för lärandeplanen, och får då veta att jag missat att lämna in en lapp som det var sista dagen på idag...jag drar en nödlögn om att jag läst igenom papperet som jag ska skriva under och får ett nytt papper (eftersom jag självklart glömt det hemma) och får skriva under där.
Hm, allting verkar ju iaf lösa sig ändå. Meeeen jag (som elin så fint brukar säga) orkar inte riktigt med mig själv!! Jag måste hitta en struktur här i livet. Det har inte gått så bra att finna de 22 åren jag levt så varför ska jag lyckas nu? Aja, jag ger det ett försök!

Nu blir det träning sen öl sen kommer johannes och hälsar på lite spontant! Trevligt trevligt:)
Uppdaering av bilder från scottis kommer sen!PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0