Ensamtid

Igår hade jag den lyxigaste kvällen på länge!! Spelade match i nacka- förlust som vanligt- sen fick jag skjuss till Mimmis jobb! Hon jobbar på en jättemysig italiensk restaurang tillsammans med en massa roliga människor! Jag gick slå mig ner på en barstol och passade på att prata med mimmi varje gång hon fick stanna upp och andas:) Blev bjuden på den bästa scampi risotton jag ätit med supergott vin! Vi delade på en sjukt god pannacotta och jag kan kalla det livskvalité i högsta grad! När hon slutade så gick vi plus några från hennes jobb vidare till en bar där vi drack lite öl. Avslutade kvällen på mimmis favoritställe Anchor, som kanske inte hade min musiksmak direkt men det var kul:)
Sjukt mysigt att träffa mimmi, tyvärr hann vi inte babbla igenom våra liv helt men det var mys att hinna ses ett tag iaf:) Sov på deras underbara dyra soffa:P

Idag har jag bänkat mig på stadsbiblioteket hela dagen. Jag skulle kunna flytta till sthlm bara för att få sitta på det här biblioteket varje dag, det är helt galet fint! Jag har även gjort något som jag aldrig gjort förut...åt lunch ensam på en restaurang, och tyckte det var hur skönt som helst!! Köpte "lifstyle woman" och bläddrade igenom den samtidigt som jag åt en räksallad...snacka om kvalitétstid med sig själv! Tror jag behövde det, kunde inte kommit lägligare!

Nu ska jag packa ihop för dagen. Har inte fått gjort lika mycket som jag trott men känner mig nöjd ändå.
Så nu blir det att ta tunnelbanan till min kusin, beställa lite mat och ha en lugn kväll med kusinen,hans flickvän och deras söta hund Frank!

Imorgon kommer erik:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0