resten av ditt liv



Igår så gick jag, ida och theresa ut! Asbra utgång på Blå, dock så stod vi alldeles för länge i kön.. kanske inte så bra att man tog den där snusen..kanske skulle haft kontanter med oss...kanske skulle ha skippat högklackarna....kanske skulle inte ha stått i typ 1 timme och disskuterat om vi skulle följa med på efterfest eller inte....kanske inte skulle ha druckit den där sista klunken som gjorde att jag fick för mig att bara för att Hilda fyller år så fyller jag också år, för det låter ju jättelikt matilda och då måste ju jag också fylla år...Men jäklar så kul kväll det blev trots allt:) Världens bästa roomie hade varit toppen och städat bort Allt som jag spritt ut över min säng så när jag kom hem så kunde jag bara däcka i sängen direkt! Underbart:)

Ikväll ska jag på date! Jag har bjudit charlotte som bor här. Vi får låna en bil och får varsin biobiljett, helt gratis!:) Just nu är ida och emelie ute på sin date och snart sticker theresa och sandra iväg! Tyvärr ska lotta upp imorgonbitti så hon missar dejten..Men nu ska vi iväg på en promenad och handla lite meeelk!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0