kjempegreit!!!!!

Låt mig presentera kollektivet!





Kan fan inte beskriva hur bra det sista dygnet varit!!!! Vaknade på morgonen, tänkte att denna fredag skulle bli så jääkla bra eller jääkla dålig...skickade in lite CV:n till äldreboendet, fick 4 svar inom loppet av 1 timme! Blev sjukt glad och tänkte att jag kör på det, Zara är säkert ändå kört.. Bestämmer att jag ska på intervjuer på måndag och tisdag sen skulle jag typ få börja jobba direkt. Sen ringer Zara och frågar om jag vill börja på deras Herr-avdelning! Fyfaaan vad jag blev glad! Så från arbetslös till 5 jobb, det kallas norge!!
Åkte in till stan och skrev under kontraktet, åkte hem och fick veta att jag klarade medicinen!! 2,5poäng från att spika den, hur sjukt är inte det!?!?

Lagade tacos och hade en middag hela kollektivet, myys! Körde lite dricklekar och efter några glas så for vi till Majourstuen på en fest. Var där typ 30min och virrade runt 20 av dom! Taxi till Kardish på grunelukka där det var skitbra!
Lernersläkten finns även i Oslo tydligen. På förfesten träffade jag en kille som gått i samma klass som nils, en kille som kände min kusin i umeå och en kille som kom från östersund och kände min andra bror johan. Oslo är ju inte stort!

Idag är man lite seg men jag och ida har bestämt att vi ska göra oslo! Blir en titt på operahuset, traska lite hit och dit!
Ikväll blir det nog ännu en fest, måste passa på när man är ledig! Börjar på onsdag med 1 veckas upplärning, sen åker jag hem över stadsfestenhelgen!!! Blir en kort visit hemma så ska försöka få in så mycket som möjligt...just nu lutar det åt bara utgång på fredagen och se hänga lite i stugan åså!
Näe dags att ta tag i sig själv, hadeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0