sol-sthlm-nkpg

Startade gårdagen med "plugg" i solen med Lisa! Mys men jag hann självklart inte plugga så mycket...brukar bli så.
Vid 2 så tog jag tåget till sthlm där jag träffade Nana & hennes familj, sen så kom även bror johan dit!! Jättemysigt att träffa alla, blev lite rosé på humlegården sen hade vi piknick med en massa god mat och dricka.
Nanas mans syster var där också med hennes barn. Åh vad söta!!! Agerade lite barnvakt och busade med dom:) Den äldsta killen, 7 år, satt ihopkurad brevid mig och berättade ALLT om starwars som finns att veta..han hade en gigantisk bok med alla personer i filmen och var helt insatt i filmen! I början var det kul, men när man inser att han tänker plöja igenom HELA boken, som är TJOCK, så började man bli lite trött...dock så tog han slut efter kanske 100 sidor, från hyperaktiv till totalt däckad. Påminner mig om simba!

Åkte iaf hem med några på festen vid 12, skönt at få vakna upp i sin egen säng! Nu ska jag fortsätta med plugget och se om jag kommer någonvart...PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0