Letters from Juliet

Det blev film istället för utgång, nog lika bra! Ville se en riktigt bra mysfilm och hittade "letters from juliet" på datorn. Den var verkligen en matildafilm och hur bra som helst, typisk kärleksfilm med bra slut! Vet inte om man mår bra eller dåligt av sånna här filmer, tankar sätts igång och man blir förvirrad. Samtidigt som man får en pirr-mys-må bra känsla.. Nu ska jag sova och vakna pigg imorgon. Lotta är i skåne så jag har en 210*200 säng som jag kan bre ut mig på, gött:) Saknar dock henne massor, och ida med! Imorgon kommer de hem och på onsdag efter jobbet är det min tur att åka iväg! landar i skeå 19.00 på onsdag och jag längtar verkligen!
Sov gott,puss

Kommentarer
Postat av: emma

Den filmen är underbar film :) Vad roligt att du ska hem till Skeå :)

2011-06-26 @ 09:42:34
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: amila

Den filmen får en att tro på kärlek :) och längta till italien :)

2011-06-27 @ 13:10:54
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0