kaoooooos


en del av mitt rum...det ligger kläder överallt och det är kaos! Igår och i onsdags hade vi klädbytar/provardag! Vi gick runt till varandra och bestämde vad man skulle ha med sig under sommaren. Det man inte skulle ha med sig fick de andra låna, jag hittade några gryymt snygga kap!!
Såhär ser det som sagt ut i mitt rum just nu. Om 3 timmar ska detta vara packat, bilen ska vara kollad, vin köpt och hela lägenheten ska städas grundligt. LYCKA TILL!
Kl 12 är det samling med klassen och dt blir en hejdundrande fest med brännboll åsånt på dagen följt med fest hos grabbarna (som alltid får klagomål när vi är där..)
Ida och emelie är världens bästa och har tagit på sig körrollen imorgon, jag kommer nog mest ligga däckad i baksätes. Kl 16 på lördageftermiddag hoppas jag att vi är framme för då börjar jag jobba!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0