in oslo

OSLO! Sista dygnen har varit helt underbara, hänt en jäkla massa! I fredags så startade vi upp med vin och brännboll & voleyboll i parken med klassen. Så jäkla kul det var att spela!! Lite grillkorv hemma hos mig sen gick vi till killarna i klassen för att fortsätta festen! Avslutade kvällen på Hugos där jag kom ifrån alldeles för sent.
Imorse ringde ida kl 05.30. VI MÅSTE UPP NUU. Pigg??? Njäe, det blev bara 2 timmars sömn..in i bilen iaf, som var packad till max, och börja våran tripp till Oslo. Efter några felkörningar, en massa hejdåsamtal och lie sömn så var vi framme i Oslo. Problemet var bara att vi var fram 15.15 och jag skulle börja jobba 16.00. God luck! Kom lite försent till jobbet, kanske inte det bästa första dagen..

Jobbet var iaf sjukt bra! Jag tror att jag kommer trivas väldigt bra och lära känna en massa sköna typer! Efter jobbet så tittade jag förbi Amanda som hade fest. Kände inte för att festa så blev bara en snabbis, ska ladda batterierna inför morgonkvällen!
Nu ska jag sova, är så fruktansvärt trött. går inte att beskriva...
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0