I know it's a beautiful world but I can't feel it right now

Blä dag! Gick inge vidare på jobbet, kände mig lagomt trög när chefen förklarade lagret för mig..Kändes typ som om att hon bara stod där och rabblade en massa norska ord och jag sa "va?" var 10:onde sekund! Påväg hem så höll jag på att åka dit när en säljare övertalade mig att skaffa ett gymkort GRATIS! Gratis var det ju såklart inte, 300spänn att teckna det. Skulle bli som ett vanligt gymkort alltså. Fick ringa och ångra mig idag sa han..gjorde det direkt jag kom hem och pltösligt så blev den trevliga killen mindre trevlig. Hmm.Säljare alltså.

Tur nog så har jag massor med braiga tjejer hemma så man blir på lite bättre humör! Har inte haft någon motivation alls att träna de senaste dagarna, har mest blivit öl och onyttigheter. Förra veckan började ju skitbra så inser att jag måste satsa på en repris och släpar mig ut nu och springer av mig min bitterhet! Nått fel är det på mig, inte taggad på nått. inte ens min hemresa (som jag längtat så himla mycket efter) känns speciellt kul. Men sån är jag, berg och jäkla dalbana! Imorgon är jag nog lika glad som jag var igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0