Vi drog till KålbotN

Frisk kväll!
Tåg till KålbotN (med norrländskt uttal)
Väntade oss röda mattan och hämtning av en porshe. Blev en skrotbil och ingen röd matta.
Husfest i sinne
4 svenske jenter och en hög med killar födda 97, idas arbetskamrater.
Norska chipspåsar ( älskar inte alls sitt eget land)
De snittade 1 cigarettpaket per kille
En brat som försökte ragga på allt med 2 ben med repliken "jag är bara 20 men jag är mycket bättre i sängen än de där 2 killarna tillsammans"....han fick ju självklart ligga......
Insåg att vi börjar bli till åren när KålbotN-tjejer dök upp
Norska mot svenska-battle (någon påstod att svenskar förstår norrman bättre...var tvunget att bevisas.
Panik när vi insåg att vi inte kommer få oss in till oslo centrum. ( trodde vi skulle dö).
Någon tar en för laget och fixar skjuss kl 04.
Någon hamnade på lägenhetsvisning
Någon ringer alldeles för många fyllesamtal
Någon gör nummer 2 i busken på gården
Någon gifte sig
Någon slocknade på balkongen


Idag var man fortfarande lite lurig. Dock så mår man som en gud nu när man fått trycka tacos. Ida har fått fulladdat batterie och springer runt som en duracellkanin och tjatar på oss att vi ska göra nått av dagen. På schemat står museum och en massa grejs. Dock så funderra jag på att Emelie får rasta ida idag så jag får sega på hemma och se film. Jag och emelie ska göra ett schema över vems tur det är att rasta ida på hennes lediga dagar. Snackar om att släppa ut hon på bakgården så hon får springa av sig.
Ikväll blir det bio, herre min gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0