måndagsmorgon

God morgon!
Igår gick vi på bio och såg "bad teacher" som var riktigt rolig, en sån där lättsam film som man kan skratta sig igenom. Mysigt att gå på bio, måste bli lite mer som emma:) Idag fick jag en skön sovmorgon och känner mig fakiskt lite utvilad, heeelt underbart! Självklart så jobbar jag stägning igen på zara och missar en av de få soliga dagarna här i oslo, men jag är inte alls bitter!
Nu väntar frukost med ii på apberget.PUSS


Våran longboard lektion, min lärare försöker springa ur bild så det ska se ut som jag klarar mig helt själv..

Kommentarer
Postat av: emma

Bio är helt underbart att gå och se på. Nu var det längesen får ta med mig Olof och gå i helgen i Linköping tror jag :)

2011-07-11 @ 21:51:43
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0