Det är en sån kväll ikväll


tryckt en norsk mjukkaka trots att den slutade vara god efter halva
tryckt en liter mjölk till den
tryckt en gröt
tryckt ett ägg
lyssnar på maggio i min ensamhet medan ingo och lotta ser henne live
lampan har gått så det är kolsvart
jag ska sova ensam inatt
mina fötter luktar fortfarande fotsvett efter jobbet
jag måste ställa väckaren på 07.00 för hinna plugga eller löpa innan jobbet
jag måste välja ikväll vad jag ska ha på mig imorgon
jag vet fortfarande inte hur mycket skatt jag får tillbaka
jag har skrivit under uppsägningspapper
jag räknade om kassan 3 gånger
immunförsvaret ligger och stirrar på mig
jag måste gå och lägga mig nu för jag försöker vända tillbaka dygnet nu när lotta är borta. annars så ligger vi alltid och pratar till 2 på natta.


MEEEN det finns bra saker som händer imorgon:
Slipper stägningen
Direkt när jag stämplar ut från jobbet ska jag korka upp flaskan med några vänner från jobbet.
Vi kanske går och shakar på nått bra ställe
Vi får sverige-besök
Och sist men inte minst: jag får helg imorgon kl 17.30 och är ledig fram till måndag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0