Jag har en plan!

Vem vet, kanske min nya blogg slutar med nakenchocker, champagnesprut och smaskiga detaljer! Fortsätt hoppas elsi:)

Nu har jag iaf börjat tagga upp för detta år! På fredag åker jag och erik till London, där det ska inhandlas 15kg kläder, ätas gott, musikal, mysiga marknader och uppleva en massa mysiga saker! Tror dock att eriks tanke bakom denna resa är liiiiite annorlunda. typ: fotboll, kött, fotboll, kött osvosv.. Det kommer iaf bli underbart!

Efter helgen så börjat mitt nya liv. Och jag veet, det är meningen alla säger men ingen verkställer, men jag har nu världens bästa mål och jag kommer lyckas!!
Fest kommer kvarstå. Det är för kul för att tas bort. Däremot ska jag träna som bara den, äta mycket bättre och inte shoppa! Jag ska spara pengar, få en helt ny kropp a la victoria secrets model och konsumera alkoholen de kvällar som jag vill. Allt detta för: tadadaaaa USA!! New york och Washington är planen (och den ska bli sann) i slutet av sommaren! Dock vet inte min kusin som vi ska bo hos om våran plan..men det är nog helt lungt!!
Vi är verkligen söriösa med detta och det ska bli av! Jag har till och med kommit på en lösning hur elin ska tjäna in pengar och slippa åka tillbaka till skeå efter resan, utan direkt till lund! Jag har även precis fått in Elins plan på hur hon ska spara pengar och sträva efter under våren. Typ samma som mig, skillnaden är att hon kommer kunna hålla sig från godsakerna dock...Ida (som inte vet om denna blogg), jag vill ha in din plan så jag kan renskriva och göra de till kontrakt som vi skriver på, OK!?!

Om jag ska sammanfatta våran plan så kanske det inte låter som om vi är smarta brudar som pluggar juridik eller vad man nu pluggar när man är smart. Vi ska alltså: dricka alkohol, träna tills vi ej finns, ej äta onyttigheter( dvs sånt som jag lever för nu), leva som en uteliggare när det kommer till den ekonomiska biten.
Men vad gör man inte för NEW YORK??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0