fredagsmyyyyys

Världens bästa fredag! En heldag på skolan, fick en hel del gjort trots att sista föreläsningen på 3 timmar var sjukt långtråkig. Efter det gick jag och erik och handlade, jag bestämde att vi skulle äta fläskfilé!
Sagt och gjort! Vi lagade fläskfilé med vitlökspotatis, bearnisesås, gelé och cider! SJUKT GOTT! Det bästa och lyxigaste jag ätit på gripen hittils:)
Vi har sett lite handboll och ska nu sätta igång "i rymden finns inga känslor" och äta chips.

Imorgon är det plugg och träning sen vidare till systemet och på kvällen är det årets största fest här i nkpg, kommer bli helt galet bra!!

Perfekt helg om jag får säga det själv! Sen ringde även ella och berättade att för precis 1 år sedan var jag och hälsade på hos henne:) Åh vad jag saknar hon! Saknar även Ida lindberg...hon bor iof 2 våningar ner men vi hinner aldrig ses:( Båda har lite för mycket. Fast de gånger vi äter frukost, kvällsfika eller bara hinner ses en snabbis är guldvärda:)

Nu ska jag och erik trycka chips och se filmen, KING!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0