who´s that chick

Helgen som absolut inte skulle sluta med utgång slutade självklart med utgång! Men nyktert (2 glas vin) och den varade bara i 45 min sen tackade jag för mig och begav mig hem!
Helt underbar dag idag iaf. Pluggat och skrattat så jag har ont i magen! Sen så avslutade vi dagen med middag och mys hos emma! Emma färgade och klippte mig, sen fick jag även lite fina lockar på köpet:) Just nu så är vi inne på projekt: blondie! Jag ska ju se ut som jennifer aniston är det ju tänkt..

Här kommer en dålig bild men här ser ni kanske att det blivit lite ljusa slingor. Som sagt bilderna visar inte så bra.
På onsdag kör vi igen och hoppas på att få det mycket mer blondt!


Kommentarer
Postat av: elin

Skitsnygg!!!

2011-02-27 @ 10:36:43
URL: http://lifebyelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0