vi är helt normala




Idag var mitt humör verkligen en fet jäkla berg och dalbana!
Först happy på morgonen! Kände hur skönt det var att jag har en helt ledig kväll och solen sken! Sen så hade vi färdighetsträningen och där gick allt utför...dockjäveln började aldrig blöda och i slutet insåg jag varför!! Jag hade dragit ut nålen på fel sätt!! Gaaah vad jag var sur när alla andras docker blödde och var nöjda! Jag var verkligen sämst! Sen så var jag sjukt hungrig vilket inte gjorde situationen bättre...

Nu har jag fått i mig mat och söta goda saker så nu är jag påväg upp igen! Ska försöka plugga en stund sen får vi se vad jag hittar på ikväll, antingen träningen eller en hel pluggkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0