vad är det för fel på mig!?

Idag diskuterade vi ett väldigt populärt ämne som dyker upp efter halva veckan väldigt ofta...nämligen, utgång i helgen?
Jag var heeelt säker på att jag inte skulle festa. Sa att vad de än sa så skulle de aldrig lyckas övertala mig, jag var stensäker på att jag skulle ha en nykter helg. punkt slut!
Sen börjar mina cp vänner prata om hur jäkla kul det ska bli i helgen...det blir förfest och en massa drinkar och college tema på klubben.. Jag försöker skita i det och går därifrån. Allt eftersom börjar jag fundera hur jäkla kul det hade varit att festa i helgen...
När jag och lisa sitter och plugga så kläcker jag ur mig "det hade ju faktiskt varit kul att festa i helgen.."
Lisa utan att tveka "Ja? Vi har redan räknat med dig. du är så jäkla lätt att övertala så vi tänkte att det inte skulle bli nå problem".
JAHAP! Jag är alltså så lätt att övertala!? Hur ska det gå när jag får barn? Kommer köpa ut åt hela deras klass innan de hinner fylla 15!

Så nu är det bara att börja tagga! Världens bästa lotta och ingrid ska bli vara mina plugg-dejter i helgen så det blir en massa plugg,mys, sleep-over och ett x antal cider på Trappan iklädd i collegetema...
KING!!!


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHA king du ÄR! klart du kommer säga "..typ ändå!" och köpa ut till hela fotbollslaget också! PUSSSSSSS

2011-02-17 @ 17:52:39
URL: http://lifebyelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0