förändring!

Myskväll med Soffipropp! Jag bjöd på barnkalas, dvs grillkorv och pommes, sen kladdkaka och bär till efterrätt! Vi såg en riktigt mysig film med jennifer Aniston, The switch! Perfekt en torsdag när man bara vill ta det lugnt och titta på en film utan att anstränga sig.
Sen så gick det upp för mig att jag vill ha jennifers hårfärg (även hela håret men det blir nog svårt). Önskade att jag var brunett från början så jag kunde gjort fina blonda slingor med mörk utväxt!
Så nu måste ni hjälpa mig kära vänner! Vad tycker ni?



Eller



eller ha kvar samma frilla som nu (har dock lite mörkare och längre)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

du skulle vara snygg varelse ditt hår var blond, brunt, rött, grått, svart, lila! :) Men skulle jag välja säger jag bild nummer 2 uppifrån! Ses snart sötnos, kom ihåg din pyamas! <3

2011-02-25 @ 19:27:43
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0