barbra streisand

Inga kort igår men det slutade med min byxdress från kappahl! Önskade att det inte varit snö och kallt, hade varit perfekt med skyhöga klackar till. Kanske iof  var bra, hade nog staplat mig fram då.
Sjukt bra kväll igår iaf!
Vi började med en middag på Gripen! Jag och ida "lagade" hamburgare och pommes och bjöd siri,ingrid,jennifer och lisa! Vidare efter ett tag till några killar i klassen där det på nått sätt alltid slutar med att alla blir knall..
Det var klagomål som världens argaste granne eftersom vi skrattade för högt... Vi körde en lek där knekten var "snake eye", alltså fick man inte kolla i den personens ögon..självklart fick jag knekten och jag grät av skratt, var så fruktansvärt kul! Alla hatade mig och jag gjorde allt för att få alla att kolla på mig, satte dit hela gänget tror jag:) Kan tänka mig att grannen störde sig mest på mig...
Utgång på Cromewell där Siri jobbar och det gjorde inte saken bättre..öl från höger och vänster och vips så var kvällen slut! Fick den lysande idén att ringa min bror johan (som förövrigt är i usa) och säga att jag saknar honom. Jag ringer sisådär 14 gånger utan nått svar och märker idag att det var fel johan jag ringt. Så johan i min klass har nu 14 missade samtal, jag kan inte vara omtyckt.. Kanske tur att det var fel johan dock, hade blivit dyrt som fan om jag ringt rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0