sagan om problembarnet, skötaren och den som var snäppet bättre än problembarnet men snäppet sämre än skötaren..



På mer än bara 1 bild så ser det ut som elin är skötaren, jag är den med mest problem och ida är någonstans där i mitt i mellan. Vi skulle kunna ha vårat egna lilla hem:) Och som ida sagt " det största problemet med dig är att du inte trycker ut kaviarn rätt från tuben, därför skulle vi aldrig kunna bo ihop!!". Jag tycker att det låter underbart att det här är det ida hatar med mig:) elin skulle dock dampa lös på mig med mina klädhögar....men jag kan kompensera upp det genom att ligga i skarven, ta den oskönaste sängen, bli övertalad och jobba som deras slav osvosv...Samtidigt så är elin faktiskt min skötare och ska se efter mig så jag inte virrar bort mig när jag går utanför huset!

Kommentarer
Postat av: elin

haha skulle funka faktiskt! ni är bäst:)

2011-02-16 @ 10:02:12
URL: http://lifebyelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0