planer

Jag kom föresten på en sak idag på dansen!
Jag ska flytta från sverige så fort jag får chansen! Bara för ett tag dock, kanske mellan 1-2 år, men det är verkligen något jag vill göra. Skulle vilja pröva att bo utomlands och jobba som sjuksköterska samtidigt som man lär sig leva under helt andra förhållanden. Man skulle vara med om en hel del lärorika upplevelser och känna att man verkligen hjälper andra och gör något bra. Det skulle vara häftigt!! Just nu så är jag mest sugen på afrika och sydamerika!Sen så älskar jag verkligen afrikansk och sydamerikansk musik och ser framför mig hur kul det skulle vara att lära sig sånna häftiga danser under tiden jag är där!:)
Kanske ska börja med att köra på lite utlandstudier några månader under skoltiden sen om det verkar vara som min grej så kan jag söka vidare efter jag är klar med min utbildning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0