NU ÄR DET DAGS!

Jag har sagt det förut och säger det igen...NU börjar mitt nya liv med nyttig mat, massor massor med träningen och INGE tentakugg!! Och detta ska jag fasen klara mig igenom tycker jag. Ett bevis på det är att jag ikväll börjar min "ägg-meny" till kvällsfika efter dubbelträning! Imorgon har jag inbokat ett morgonpass 06.45, SPINNING! Jäklar vad jag kommer svettas. Nu ska jag hålla det jag lovat, inge kugg, inge feta godisar till onsdagsplugget och massor med träningen! Jag vet dock att ni sitter där och tvivlar starkt på detta...det gjorde jag också fram tills jag bestämde mig att det måste hända något! Så jag ska bevisa att jag faktiskt kommer klara av det här! Punkt slut.
:)


Världens finaste bild på mig! Ser ni lerner-näsan..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fel färger på dräkten. vad hände med lojaliteten till moderklubben?

2011-02-22 @ 21:27:20
Postat av: maten

jaadu, moderklubben gjorde inte sitt helt enkelt.

2011-02-24 @ 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0