need some help

Nu är nästan tentaplugget över och det är jag verkligen glad för. Främst för att det ändå känns helt okej att skriva denna tenta, men främst för att mina vänner ska sluta övertala mig att äta 10kg godis om dagen!! Varje dag så går de på Ica och köper och använder argumentet "vi måste ha socker om vi ska orka plugga en hel dag!!!" och självklart är jag inte den svåraste att övertala direkt. Så imorgon börjar  verkligen sockerförbjudet! Ida och sofia är med på det och förhoppningsvis så slutar mina vänner i klassen sluta trycka godis varje rast!
Nu tänker jag rulla iväg till gymmet och göra ett försök till att träna bort en liten del!






Resultatet efter sockerkickarna....

Kommentarer
Postat av: elin

fan inte okej med underliv på bild utan förvarning!!!!!

2011-02-28 @ 19:22:00
URL: http://lifebyelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0