måndagdag

Bröd ligger på jäsning! Har aldrig bakat bröd tidigare, dock så bakar hela gripen bröd så har blivit lite inspirerad! Efter en helg i lund med ett x antal kilon godis så är det dags att lägga om mina matvanor känner jag. Så fullkornsbröd med kycklingsoppa startar jag med! Imorgon faller jag nog tillbaka på onyttigheter igen....
Lund var iaf jättebra. Var så skönt att hänga vi 3 igen. bäst bäst bäst!

I veckan så är jag ledig fram till torsdag så det blir att ta tag i mig själv. Mitt rum ser förjävligt ut så här ska det städas. Tvätt var det eveigheter sen jag körde. Sen ska träning och plugg in, tänkte köra en hårdvecka!
Måste möblera om i lägenheten också..men det skjuter jag på hela tiden, har ingen lust samtidigt som jag verkligen borde göra det för mitt eget bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0