jag är bäst!

Idag har jag haft en slapp dag och jag kände att det var på välförtjänt! Började med en liten sovmorgon, var inte på skolan förrän 9.30. Pluggade omvårdnads och gjorde ett eget testprov som gick super! Vid 3 insåg vi att nu kan vi det här och jag gick hem från skolan och tänkte fortsätta plugga hemma...istället blev det ett avsnitt av gossip girl (har börjat ta upp det igen, sjukt härligt att se serier lite då och då, varför slutade jag!?) Sedan bestämde jag mig för att äta köttbullar, som jag varit sugen på i en evighet. När jag märker att jag inte har några i frysen så ställer jag mig och gör egna! Tog ett jäkla bra tag att steka bullarna, sen blev det brunsås och potet till. Shit vad jag är bra!
Nu ska jag skynda mig till gymmet sen ska jag och ida se basket, sjukt bra kväll!!



Sommaren i oslo med denna söting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0