Indestructible



Jag kom mig upp ur sängen imorse tidigare än väntat! Kl 10 befann jag mig på skolan redo med mina älskade medicinböcker. Dock hade jag ännu en skitdag. Känns som jag är tillbaka på ruta 1 igen och kan absolut ingenting.
Kollade på lite gamla tentor och kände att det är väll lika bra att lägga ner, gå och köpa en Ben & Jerry och avstyra mina sjuksköterskeplaner! Men efter ett tag så insåg jag att det är för kort tid kvar nu för att ge upp. Jag strukturerade (ett ord som jag aldrig använder, på nått sätt) upp mitt plugg och skrev en lista på vad jag skulle gå igenom ikväll sen ska jag bara repetera repetera och återigen repetera imorgon och på tisdag! Sen får vi se hur långt det räcker. Och den där Ben & Jerry glassen trycker jag på 2 sek efter jag pluggat klart för dagen...:)

Bestämde mig för att göra något som jag blir glad av istället för att bara stirra ner i boken en hel dag! Så jag gick på ett Afropowerdance pass och guuuud vad jag älskar att dansa! Har ju börjat i en streetgrupp och funderar på om jag ska titta runt efter någon grupp som dansar modern. Hade varit så kul, min kropp mår verkligen bra av sån dans, släppa loss och bara dansa till musiken.
Sååå, nu när jag har en hel del mål för detta år så tänkte jag göra en lista med mina mål med denna vår/sommar! Jag blir nästan imponerad av mig själv, fortsättning följer dock om jag lyckas nå mina mål.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0