Ibland är livet som student riktigt jäkla jobbigt



Jag vill Jag vill Jag vill Jag vill Jag vill ha!
Vet inte riktigt hur jag ska göra...ska verkligen spara pengar! Men så gick jag in på asos och såg att de har fri frakt sen hittade jag klänningen som man inte kan göra annat än älska och denna snygga svarta body!
Livet som student är ju underbart!!!!

Antingen så lever jag helt okej denna månad eller så kör jag på gröt varje dag och köper klänningen och kaanske bodyn...Mamma ida, vad tror du?

Kommentarer
Postat av: idaaaa

du vet ju hur jag är. spara pengar haha!! tänk forever 21 och utban outfitters i Edingburh istället :p

Eller så kan man kompromissa och ta en, den övre gröna klänningen, den röstade Henrik också på :)

2011-02-28 @ 22:54:08
Postat av: tilda

hmm..jag gillar den där idén att kompromissa lite bättre om jag ska vara ärlig...:) får se vad jag gör:)

2011-02-28 @ 23:01:42
Postat av: Haakonline

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2012-01-09 @ 21:49:44
URL: http://haakonline.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0