Gahh

Åh jag blir så förbannad på människor som gör andra illa ENBART för att få uppmärksamhet!! Det är inte okej att göra vissa saker. varför sjunka så lågt!?
Var bara tvungen att få ur mig detta. Blir så sjukt irriterad fast jag vet att jag verkligen verkligen inte borde sitta en måndagkväll och vara irriterad, det är inte värt att lägga en tanke ens på. Meen ibland går det inte att låta bli bara.

Kanske borde se ett avsnitt av solsidan och somna på ett bättre humör. Kanske borde se framemot en lektionsfri dag imorgon då jag ska köpa lite blommor och godis som en liten försenad alla hjärtans dag present. Det blir fint, ska städa mitt rum också så blommorna gör sitt! Studentrummet brukar inte vara så jättefint direkt..kläder hit och dit och dammtussar fulla golvet! För att inte tala om min dubbelsäng som är fylld med böcker och saker på sidan som jag ej sover på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0