dancing on my own




Idag har det varit en bra dag! Jag tog en sovmorgon till 9 sen satt jag i skolan tillsammans med sofia från 10-19! Vi var flitiga, stundtals iaf, och förbereda oss inför seminariet imorgon. Vi åt lunch och tog en fika i solen på skolans terass, hur jäkla underbart som helst! Lyxade med världens godaste chokladboll och hade det mysigt värre med sofia,jennifer och matilda w!
Efter skolan så slängde jag i mig ett nudelpaket på 2 min (värd info, jag vet) sen skyndade jag mig iväg till en dansträning. Det var prova-på gång och det kändes riktigt kul! Det var street och de kändes väldigt seriösa och ville att man skulle utvecklas och inte bara lala på när man är där. Så jag ska nog fortsätta tror jag! Sjukt härligt att ta upp dansen igen! Måste säga att det känns riktigt bra att jag äntligen tagit upp både basketen och dansen, saknat båda väldigt mycket!



Ps: Till elin! SLUTA TITTA PÅ KLÄDER OCH ALLT MÖJLIGT! VI FÅR INTE SHOPPA, TÄNK PÅ NEW YORK!!


Kommentarer
Postat av: elin

haha du jag shoppar ju inte! tittar på kläder som är alldeles för dyra och köper kanske något på tradera om det går under 100 späääääänn så klagainte på mig.p

2011-02-10 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0