Dagens projekt: göra mitt rum så fult som möjligt




Jag vägrar verkligen kugga omvårdnadstentan den 16 feb! Så nu har jag tänkt göra om mitt rum till ett pluggrum med anteckningar och mindmaps fulla väggarna i stor text så jag kan läsa dessa varje dag!

Dagen har hittils bestått av en löpning till gymmet med ida, gym 30 min sen tillbaka! Nu har jag gått igenom en del omvårdnad och det är så skönt att göra upp ett pluggschema för dagen och få kryssa av allt eftersom!
1 h plugg till sen är det lunch med ida! Jag tänkte göra egen pytt i panna...ojoj vad seriöst det känns!

Kommentarer
Postat av: elin

duktigast:)

2011-02-09 @ 12:41:33
URL: http://lifebyelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0