BURNED

Jag ska flytta!! Jag vill iaf...Någon hade glömt att stänga av plattan i köket...jag ska sträcka mig över spisen för att hämta en kastrull..min fina kofta= BURNED! Började känna hur det luktade konstigt så jag tittade ner å vips så var jag lite grillad. Om man ska se det positivt så klarade jag mig och brände inte magen, kan bara tänka mig hur ont det hade gjort om jag lutat hela kroppen mot plattan.. Men visst fan är det onödigt att någon ska glömma plattan på och jag måste slänga en av mina favoritkoftor!?

Sen så får jag inget csn på fredag! Cp csn är sega och jag vet inte när jag får mina pengar!! 10kr kvar på kontot och tack och hej!
Tur nog så ordnade sig ändå, men nu vill jag faktiskt ha mina riktiga pengar snart!!



OSLO I SOMMAR! PENGAR OCH PARKHÄNG MED DENNA BRUD! Måste bara fixa jobb och lägenhet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0