14/2

Dagen började med en försovning..gjorde inte så mycket eftersom min kära ida som jag skulle gymma med försov sig också och vaknade aldrig när jag ringde henne...så jag traskade till gymmet alldeles ensam och körde ett kort gympass!
Iväg till skolan där hela dagen spenderats! Eftersom tentan körde jag och en kompis ett riktigt ryck inför tentan! Vi kände oss lite misslyckade en dag som denna så köpte chokladhjärtan och tryckte samtidigt som vi rabblade igenom hur man ska torka rumpor...kan tänka mig att alla ni är avundsjuka på mitt framtida yrke!
Hann med en kort pratstund med ella också, sen fick jag världens finaste sms. Hem och lagade kyckling med en massa sås, mumsmums!
Nu ska jag kila iväg till basketträningen sen tänkte jag köpa lite gelehjärtan och en blomma till mig själv från en annan person, sånt som gör mig så sjukt glad. Är en liten sucker för alla hjärtans dag..gillar blommor, choklad och att få baka fina goda bakelser. och att få fina sms gör veckan så mycket bättre. Det är dom där små sakerna som jag verkligen mår bra av.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0