Uppsala & stockholm!




I fredags åkte jag till uppsala direkt efter jobbet. Brorsan bjöd på middag, emma och hennes vänner bjöd på fest, stjärtlappen i trapphuset bjöd på blåmärken dagen efter, Värmlands nation bjöd på den bästa klubbmusiken, Max bjöd på flotta hamburgare och emma bjöd på världens mysigaste dialekt och gamla minnen:) På lördagen kl 08.00 bestämde jag mig för att tvätta mina byxor som jag helt skitiga. Emmas kompis uppskattade inte att jag bad om tvättmedel så tidigt. Jag skyller på att jag fortfarande var i sömnen/full och fick ett ryck! Vi somnade om och vaknade några timmar senare och startade dagen där gårdagen slutade; på Max!

Hoppade på tåget till sthlm. Sa "SUPRISE!!!" bästa mamma som blev så lycklig såå! Åt den godaste köttbiten sedan Brasilienresan och drack rött vin till som satte fint. Tackade för mig och for till Siris kompis som hade inflyttningsfest. I den FINASTE lägenheten jag sett & bjöd på gratis dricka, Ja tack! Kl 3 gick vi ut. Eller ja, vi kom utomhus men inte in på klubben eftersom de så vänligt satt upp en 22årsgräns där siri föll på mållinjen.

Söndagen bestod av ett evigt gäspande där mina föräldrar och deras vänner hade väldigt kul åt mig.Lunch med Nana och kristoffer. Tåg hem till norpan där jag bjöd in sofia och matilda w till lite julbak! Helt perfekt blev det! Dom bakade (sjuuuukt goda lussebullar) och jag gick runt och pysslade med att tända ljus och duscha åsånt..när jag var klar så var de klara med degen, king tyckte jag! Myste med 2:adventsfika (glögg och saffransbullar måste ju vara det bästa någon kommit på) och det blev en tidig kväll eftersom jag skulle upp 05.00 imorse...

Så en helg med Emma,brorsan,mamma&pappa,Siri,Nana, Sofia, Matilda w och en massa trevligheter. Kan ju enbart ha varit KING!

Kommentarer
Postat av: Emma

HUR KUL SOM HELST ATT DU KOM!!! :D ps. fräscha läppar jag hade då.. Hahaha..

2011-12-06 @ 11:00:54
URL: http://emmaleven.blogg.se/
Postat av: pessys

Grymt härlig blogg du har finis! :D

2011-12-06 @ 11:54:28
URL: http://pessys.blogg.se/
Postat av: tusse

Du får jättegärna vara med i dagens blogg om du vill :) Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2011-12-06 @ 12:43:40
URL: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0