off till norrland!






Mina vänner och familj känner mig som personen som ska hinna med allt. Och då menar jag allt, eftersom jag avskyr att prioritera..blir alltid fel tänker jag. Har väll fått det mer eller mindre bekräftat ikväll att mamma alltid haft rätt; jag har smått damp och kan inte ta det lugnt! Tex, att vänta är det värsta jag vet...att vänta på bussen är typ det som får mig att få panikattackaer eftersom jag förlorad tid där jag hade kunnat göra nått vettigt. Men nu har jag bestämt mitt nyårslöfte; Jag ska sluta stressa!! Min nya mobil är som gjord för min nya livsförändring! När jag ställer larmet så står det hur många timmar och minuter det är kvar tills larmet piper. För många gånger står det mellan 4-6 timmar. Jag behöver sömn, men när ska man hinna är ju frågan?? Måste skapa bättre rutiner så inte pluggkvällarna kl 22.00 på Campus slutar som på bilden...eller som dagen då jag tog på mig min och sofias halsduk utan att tänka på det. När hon påpekade att jag tagit hennes halsduk ställde jag frågan "men vart är min??" Hm, kanske redan hänger runt halsen...



Tur nog så har jag inte riktigt tid med förändringen i veckan så skjuter på det... imorgon är det uppstigning 7 för att tvätta, sola, packa, laga lunch och sen åka till linköping för praktik kl 12. Efter den sätter jag mig på tåget till sthlm! Sover en natt där sen blir det flyg till Umeå. Ska bli fantastiskt att få hälsa på bror och lina och se hur de har det! På lördag blir det buss hem till skell där jag kommer krypa ner i soffan med mina päron och återhämta mig..

Första steget i att få fler sömntimmar är väll att inte blogga 01.14 på natten när jag ska upp 7?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0