my weekend


Hela färden till sthlm där jag skulle övernatta kaosade. Började med att jag inte hade alla nycklar till lägenheten och kommer inte in (kl är 12 på natten). Ringer lite samtal och det ordnar sig. När jag sen stiger in i lägenheten är det KAOS! Byggarbetsplats i sinne. Så där gick det inte att sova. Blev några telefonsamtal där jag bad om att få en sovplats kl 1 på natten och vips satt jag i en taxi påväg bort från lägenheten. det löste sig bra som tur är och jag slapp sova ute!

På torsdagen möter jag suss på flygplatsen och båda blir helt chockade och vet inte riktigt hur vi ska bete oss. fantastiskt mysigt var det att ses även om det inte blev en allt för lång stund!
Landade i umeå, åt tacotallrik a la lina och mös massor:) Fredagen bestod av sovmorgon, shopping, mat och öl på NH, en galet bra förfest hos lina (med min bror,arvid och linas vänner...herregud vad 7 personer kan leva om!), sen en utgång på Corona som inte riktigt lever kvar i minnet. Men kul var det! Speciellt när lina kom fram och sa "nu går jag,hejdå" och jag skulle hitta hem själv. Tack lina tack! Det gick ju såklart inte så min bror fick bli räddaren!

På lördagen kl 16.45 satt jag på bussen påväg hem. Med en otroligt blandad känsla..en stor klump i magen, samtidigt som jag försökte tagga mig själv på en ny start. En helt ny start där jag sluta tänka allt för mycket i det förflutna. Mamma och pappa hämtade mig på busstationen och bjöd på entrecote och gott vin. Det är så skönt att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0