Best thing

sjukt bra och sjukt jobbig helg! Det blev 2 riktigt bra fester men lite för jobbiga dagar eftersom vissa förstår inte att man inte ska svepa precis innan man går hem..för då kan man ramla och vakna upp med blåmärken som heter duga.
Igår så var det iaf aktivitetssöndag för mig och ida!:) Vi fyllde en lånad bil med kläder och körde iväg till en loppis! Fick sålt det mest men nästa söndag kör vi igen, tänkte bli rika på loppis! Kul var det iaf och vi trodde nog inte att vi skulle stå med gamlingarna och tjäna lite caash:)

Idag har det varit upprop på skolan! Så jäkla underbart att få träffa alla igen trots ddet bara blev en snabbis! Min klass är verkligen helt obeskrivligt bra, man mår så himla bra av den. Så nu är första dagen avklarad, var bara introduktion och upprop så en mjukstart. Den här terminen verkar skitbra, sjukt intressant att läsa om den sjuka människan och verkligen förstå vad som händer i kroppen. När jag satt där så kände jag verkligen att det är det här jag vill bli, frågan är bara om jag lyckas..känner att det är jäkligt mycket på så kort tid. Tenta om 2 veckor till exempel. Men massa praktik och som sagt, roliga ämnen så med hårdplugg så ska det nog gå vägen! Min basgrupp blev skitbra och handledaren...ÄNTLIGEN säger jag bara! Haft dåliga handledare som inte ställt krav i 2 terminer, men nu fick vi den bästa som en hård och tydligen skitbra!

Annars så händer det en hel del här. Jag håller på att flytta och ska bo hos Lisa tills jag hittar mig en egen lägga! Så på 42kvadrat ska vi klämmas in, myspys:) Vi kommer dock döda varandra..bor med varandra, är i samma basgrupp och tränar på samma ställe. Vi kommer alltså umgås DYGNET runt! Meeen, vi är king ihop så tror att det här kommer gå skitbra:))
Mitt rum nu är iaf i total kaos. Har fyllt 2 stora resväskor, massa sportväskor och ikeapåsar..och detta ska in i en lägenhet där det fram till fredag kommer bo 5 st....Vet inte ens hur jag ska rymma allt när vi är 2!


Min nya sambos Lisafisa!

Uppdatering om världens bästa new york resa kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0