Tomt!

Nu har jag packat ut allt från rummet och det är så himla tomt! Ska sova här ikväll och imorgonbitti är det besiktning. Sen flyttar jag till Lisa 1 vecka sen verkar det som om jag och ida har fixat en lägenhet! Den är skitbra, ligger nära allt och är stor. Men vi får se hur det blir, bestäms imorgon! Det ska iaf bli mysigt att bo med lisa ett tag:)
Lite sorligt är det att lämna Gripen ändå...har trivts så himla bra här och haft ett sjukt bra år! Meen jag vill ha ett eget kök och slippa alla jobbiga människor på våningen. Dock kommer jag ju sakna dom bra! Dags att sova nu, puss och kram!




Liv på Gripenfesten


Blev snabbt van med "kundvagn-frakt" av grejer, mycket effektivt!


Bakning i killarnas kök


Säg då!


Mitt (idas egentligen) rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0