massa kärlek

Shit vad jag kommer sakna denna stad och alla underbara människor jag träffat! Kan summera sommaren i oslo som helt fantastisk och jag är så glad att jag drog hit! Är fylld på 110% glad energi efter kvällen som spenderades med de bästa zara-brudarna. Insett att jag trivts över förväntan, skrattat man igenom dagarna på jobbet. har det inte varit dialekt-mobbning så har det varit kund-hat-snack eller varför inte en sån där dag på jobbet då jag och daniela inte kan sluta skratta åt varandra:) skönaste skånska managern, klockrenaste "jag gör inte high-five" killen och de störtsköna brudarna.

Och för att inte tala om hur kul vi haft i lägenheten..Ja jag kommer som sagt sakna tiden här!

Imorgon sitter jag på tåget påväg hem till sverige. Första stopp: vår kära huvudstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0