17 år

Hemma i Skellefteå med blandade känslor. Har skrattat så magen vikt sig, haft en tonårsperiod där jag helt plötsligt kände mig som 17 år igen och bodde hemma, myst med mamma, fikat och babblat igenom livet med ella, planerat new york med de bästa, nattspäckat hamburgare på krysset och våldgästat frida, fällt några tårar, känt den där trygga-underbara-oförglömliga-känslan, fått den där vad-gör-jag-nu-känslan, pluggat, sett harry potter med kära bror,bokat en svit i NY och ikväll väntar tömning av förråd.

Önskar att man kunde ta den enkla vägen. Hade inte varit helt fel om man fick tjuvtitta in i framtiden. Men jag antar att det bara är att ta tag i problemen och lösa dom. Underbart trors allt upp och ner att vara hemma! Finns inget som slår mammas hemlagade mat och kramar och pappas dåliga skämt, för att inte tala om mina bröders...sen så väntas det kräftskiva till helgen med de bästa så det blir inte heeelt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0