luminary ones

Det blev hellugg tillslut ändå. Vet inte riktigt om jag är nöjd eller halvnöjd...Ibland (märk främst vid träning) så undrar man hur dum man får vara som klipper hellugg! Den åker ner och jag ser fan ingenting. När jag hade en längre sidolugg så såg jag iaf och kunde vika bort den. Samtidigt som jag trivs skitbra i den vissa dagar..Aja, blir att lägga in en blekning till snart så det blir spännande! Jag kör på silvershampoo ca 2-3 gånger i veckan och jag får ny hårfärg för varje gång! Ibland ljusare, ibland mörkare, ibland en blandning...konstigt. Jag är iaf inte lika mörkhårig som på bilden, nytvättat hår förstår ni.



Kvällens promenad blev förskjuten till imorgonbitti. Det är ju kolsvart ute!! Längtar till sommarkvällarna i norr där ljuset nästan aldrig försvinner... Tänk när man kan gå ut i en jeansjacka på kvällen och ej känna kylan!
På onsdag så fyller Sofia år och då blir det kalas! Det är lovat 14 grader och sol så tror den dagen kommer bli heelt perfekt! Skulle vara underbart om man kunde grilla på kvällen och dricka lite gott rödvin...får se vad kvällen erbjuder.

Nu kryper jag ner i sänge och letar upp någon bra film att avsluta måndagen med!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0